Mi a bérlés menete?

Sokan kérdezik, hogy mi nálunk a bérlés menete. Ezért megosztjuk írásban is, amit el szoktunk mondani.

Beérkezik hozzánk a bérlési igény, amit vagy előjegyzésbe veszünk, vagy már le is beszéljük a kiszállítás idejét. Ehhez szükséges adatok: név, telefonszám, cím, esetleg, hogy mennyi időre gondolta a bérlést.

Második lépésként kivisszük (vagy átveszik telephelyünkön) az előre megbeszélt időpontban a gépet.

Kollégáink átvétel esetén megmutatják beállítását, kiszállításkor be is állítják a gépet. Megmutatjuk a kezelő egység helye használatát, adunk róla használati útmutatót. (ha elveszne, akkor itt a honlapunkon is megtalálható minden szükséges információ)

Bérleti szerződést kötünk határozott időtartamra. Ehhez szükséges adatok a szerződő személyét illetően: név, lakcím, szállítási cím, születési hely, idő, személyi igazolvány szám, telefonszám.

A meghatározott időre vonatkozó bérleti díjat ekkor kell rendezni, amiről számlát adunk a bérlőnek. Nem kell pontosan meghatározni az időtartamot, hiszen van lehetőség hosszabbításra, vagy ha tételezzük fel kevesebb idő is elégnek tűnik, a meg nem kezdett heteket jóváírjuk és visszafizetjük.

Ha letelt a bérleti idő, akkor kollégáink leegyeztetik a megadott elérhetőségen a gép visszaszállítását. Vagy kollégánk megy egy előre leegyeztetett időpontban, vagy pedig székhelyünkön adják le egy szintén leegyeztetett időpontban.